اخبار و عجایب A {TEXT-DECORATION: none; } #hd {width:100%; height:100px; text-align:right;font-size:36pt;color:#f7b72e;padding-right:50px;font-family:Times New Roman;font-weight: bold;padding-top: 50 px;} #ds {width:100%; text-align:right;font-size:9pt;color:#b31d1e;font-family:Tahoma;font-weight: bold;padding-right:60px;} body{font-family:tahoma;font-size:9pt;color:#ffffff;} .tt{background:url('http://www.mahtarin.com/weblog/o1.jpg') no-repeat left;height:303px; width:1003px; } .menu{width:142px; padding-right: 10px; padding-bottom: 20px; padding-top:20px;font-size:16pt;font-weight: bold;text-align:right;color:#fac434;} .ssmenu{font-size:9pt;color:#ffffff;text-align:center;} .smenu{direction:rtl;font-size:9pt;text-align:right;color:#ffffff;padding-bottom: 4px; padding-right:8px;} .smenu a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .smenu a:hover{text-decoration:underline;} .pmenu{height:38px; width:38px; padding-top: 3px;} .fmenu{ padding-top: 3px;padding-right:8px;color:#ffffff;text-align:center;font-family:tahoma;font-size:9pt;direction:rtl;} .post {color:#ffeed5;direction:rtl;padding-left: 6px; padding-right: 6px; padding-top: 8px; padding-bottom: 25px;text-align:right;font-size:16pt;} .post a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .date a{color:#ffffff;text-decoration: none;}
اخبار و عجایب



تمديدي هاي پرسپوليس مشخص شدند!

 shn.p:

با آنکه 10 روزي از پايان بازي هاي ليگ برتر مي گذرد اما وضعيت پرسپوليس همچنان پيچيده و بازيکنان اين تيم به شدت بلاتکليف هستند. هر چند سرپرست پرسپوليس اعلام کرده علي دايي در اين تيم ماندگار است و تنها نگراني باشگاه بابت انتخاب هيات مديره و مديرعامل تيم است اما تا زماني که جانشين علي پروين معرفي نشود نمي توان درخصوص مربيگري دايي با قاطعيت صحبت کرد. با اين حال دايي بيکار ننشسته و به محض پايان بازي ها پيگير فعاليتش در فصل آينده شده. با آنکه در مراسم شام هدايتي اکثر بازيکنان با يکديگر خداحافظي کرده و از هم حلاليت خواستند اما آنها همچنان منتظرند با تماس مسئولين براي تمديد قراردادها اقدام کنند. علي دايي هم به خاطر اينکه پرسپوليس بعد از چند سال آسيايي شده نمي خواهد اين تيم در آستانه رقابت هاي جام قهرمانان و ليگ فصل جديد ضعيف شود. بنابر اين او طي دو، سه روز اخير با بعضي شاگردانش تماس گرفته و از آنها خواسته به هيچ عنوان با تيم هاي ديگر وارد مذاکره نشوند اين تماس تلفني نشان مي دهد که دايي روي کدام بازيکنان نظر داشته و کدام يک در ليست سرمربي سرخ ها نيستند.

 سيدجلال و بنگر مردان مورد علاقه دايي
در بين بازيکنان خط دفاع سيدجلال حسيني و محسن بنگر دو بازيکن مورد علاقه علي دايي هستند. اين دو نفر در 90 درصد بازي هاي پرسپوليس به عنوان مهره هاي ثابت به ميدان رفتند و توانستند اعتماد سرمربي تيمشان را جلب کنند. جالب اينکه سيدجلال و بنگر با آسيايي شدن پرسپوليس از علاقه شان به تمديد قراردادشان خبر دادند و گفتند منتظر تماس سرمربي تيم شان هستند. علي دايي در صحبتي خصوصي با اين مدافعين از آنها خواست تا زماني که تکليف مديريت پرسپوليس مشخص نشده با هيچ ليگي مذاکره نکنند چرا که در صورت ماندنش او علاقمند است با اين دو بازيکن کارش را دنبال کند. به همين دليل سيدجلال حسيني مذاکره با قطري ها را متوقف کرد و محسن بنگر هم به خاطر حرف علي دايي منتظر است تا شرايط مديريت تيم مشخص شود.

 هافبک هاي جوان هم منتظرند
فصل گذشته پيام صادقيان، اميد عاليشاه و محسن مسلمان توانستند با ارائه بازي هاي خوب از سوي علي دايي نمره قبولي بگيرند. هر چند همه چيز درخصوص مسلمان بستگي به نظر مسئولين ذوب آهن دارد اما اميد عاليشاه و صادقيان به خاطر قراردادشان با پرسپوليس مشکلي براي ادامه کار ندارند. علي دايي به اين سه بازيکن هم پيغام داده منتظر مشخص شدن تکليف تيم بمانند تا بدانند بايد چکار کنند. از سوي ديگر حميدرضا علي عسگري و مهرداد کفشگري که بعضي ها به اين دو نفر پسران دايي لقب دادند نيز مدنظر سرمربي تيمشان هستند و به نظر مي رسد اين دو نفر نيز در پرسپوليس ماندني باشند.

 ماهيني و پولادي به اضافه يک چپ پا
در فصل گذشته مهرداد پولادي در اکثر بازي هاي پرسپوليس به دليل مصدوميت غايب بود و نتوانست براي اين تيم چندان بازي کند اما علي دايي مانند کارلوس کي روش اعتقاد خاصي به اين چپ پاي با تجربه دارد. دايي به پولادي و ماهيني نيز آماده باش داده و از آنها خواسته صبر کنند. البته ماهيني بارها اعلام کرده گزينه نخستين پرسپوليس است اما دايي به خاطر مشکلاتي که بر سر مسائل مالي براي پولادي به وجود آمده مي ترسد که اين بازيکن با تجربه را از دست بدهد. دايي در صحبت با پولادي از او خواسته عجله نکند چرا که قطعا با معرفي مديريت، شرايط او نيز درست خواهد شد. همچنين با توجه به جدايي ميثم حسيني به خاطر برخي مشکلات شخصي دايي قصد دارد يک چپ پاي با تجربه ديگر را نيز به پرسپوليس اضافه کند تا تيمش در اين پست مشکلي نداشته باشد.

 خلعتبري و عباس زاده هم مي مانند؟!
وضعيت در خط حمله پرسپوليس بسيار جالب است. دو بازيکن با تجربه اين پست يعني سيدمهدي سيدصالحي و فرزاد حاتمي که به اميد ملي پوش شدن راهي اين تيم شدند بعد از گلزني هاي عباس زاده به نيمکت نشينان محض تبديل شدند. بنابراين آنها چند روز مانده به پايان بازي هاي ليگ اعلام کردند با پايان ليگ از پرسپوليس جدا خواهند شد. دايي در صورتي که بخواهد به کارش ادامه بدهد شديدا خواهان جذب محمدرضا خلعتبري و محمد عباس زاده است. سرمربي سرخ ها به خوبي مي داند که اين دو مهره جزو پرمشتري ترين بازيکنان تيمش هستند. بنابراين او طي تماس تلفني از خلعتبري و عباس زاده خواسته با جايي حرف نزنند تا با مشخص شدن شرايط براي تهديد اقدام کنند.

 شرايط مبهم حقيقي و دهنوي

به دليل برخي مسائل دهنوي انگيزه چنداني براي تمديد ندارد. شايد تا شروع بازي هاي ليگ دهنوي براي تمديد آماده شود. همچنين رضا حقيقي هم به دليل پيشنهادات خوب از ليگ کشورهاي اروپايي و کشور قطر شرايط تمديد قرارداد با سرخپوشان را ندارد به همين دليل دايي قصد ندارد جلوي پيشرفت اين بازيکن را بگيرد و حقيقي هم در جمع دوستانه گفت بعد از بازي هاي جام جهاني درخصوص تيم فصل آينده اش حرف مي زند.آرام


نظرات شما عزیزان:

!!!%%%
ساعت15:28---2 ارديبهشت 1393
ایشاالله همه میمونن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:,

توسط شادمهر نژاداحمدی |



من شادمهر نژاداحمدی اهل شهرستان گتوند هستم.امیدوارم که از وبلاگم خوشتون بیاد.و البته نظر یادتون نره


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و عجایب و آدرس shn.p.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سایت رسمیfifa
بروزترین سایت اخبار داغ فوتبال!!!
زیارت حرم امام رضا بصورت مجازی!!!
ارگ پیشگامان.آقای رضایی
ردکاپ!!!
آب و هوای (گتوند) در سه روز آینده
وبلاگ ایوب نژاداحمدی
مدرسه راهنمایی پیشگامان اندیشه
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

RSS 2.0

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

نازترین عکسهای ایرانی


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 8441
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1